hur är det möjligt?

ensam kvar
enda barnet
klockan, inte mer än, kvart över fem...
hur är det möjligt!?
de har ju öppet till 18.30
och ändå är inga barn där till fem...?
förutom min lilla stackare
ännu en ny avdelning
ännu nyare personal
och hon gillar't inte
det här får vi inte göra om
men jag visste ju inte
och man måste ju prova
om det bara vara jag
och jag blev tvungen till det
skulle det här vara våran verklighet
varje dag
för båda...
men usch - det är det jag säger...!
hur gör alla föräldrar!?
var lika, samma fenomen, när jag jobbade på olika förskolor själv...
fantastiskt att barn inte behöver vara länge kvar på eftermiddan! men hur får föräldrarna till det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0