nattjobb

man måste va ganska knäpp... när man går upp och syr klockan halv två på natten...!
somnade vid första barnets nattning den här gången och kände mig lite för pigg
sen när jag vakna på leksaksbädden bland gosedjuren
när jag var på toaletten och såg nya shortsen
fylldes jag av lust att fullfölja syprojektet och förbättra dem ytterligare...
sydde om och sydde rätt
men självklart strular maskin klockan två på natten
inte riktigt vad tålamodet räcker till!
fick till det till slut iaf...
satte väckarklockan som målbild på 0700
och fyra timmars sömn skulle jag ju faktiskt få då - men... så klart vaknar ettåringen klockan halv sex...
så riktigt så bra blev det ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0