morgonrekord typ

04:45
så tacksam att jag gick och la mig vid åtta...
hur hade jag klarat det annars?
trött nog av att behöva vakna före fem
ingenting att rekommendera
men omsovning var tydligen omöjligt
(trots att jag tror det hade behövts)
när det blir såna här mornar
känns det som förmiddan är slut redan klockan åtta
men - då är hon ju bara åtta
nån gång har vi gått ut å lekt redan vid sju
och är inte det galet nog...
men dagarna blir iaf långa och man hinner va med om mycket...!
minns knappt hur det är att ligga till sängs till elva...
känns som en helt annan värld
trodde heller aldrig att jag skulle kunna klara mig med så lite nattsömn!
men tydligen så går det
halvbra iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0