världens konstigaste dröm!

jag vet inte hur mycket jag sovit i natt...
iaf inte nu på slutet (sen halv två, eller var hon halv ett?)
somnade ju som vanligt vid nattning...
så ingen favoserieavslut där inte
men så kunde jag inte somna om i natt istället
så gjorde det då
men sen kunde jag inte somna iaf
eller kanske gjorde det ett tag
men väcktes sen av ett barn sen det andra och sen sov jag kanske mindre än en timme innan väckarklockan ringde
men världens! konstigaste dröm!
nästan för konstig att skriva om
skapad pga detta konstiga sömntillstånd...?

jag sov i säng med mitt barn och en annan nära familjemedlem
på natten hade det växt ut små blommor med blad på hela hennes rygg
som var typ gjorda som i leklera och stod rakt ut
några centimeter långa
blommorna var typ lila och påmindre om mindre kompakta pärlhyasinter
värk också så klart
jag försökte ta kort på dem
men de fastnade aldrig på bild!
istället fick jag massa hundbilder
för på mobilen var en hundsymbol längst ner till höger
istället för raderafunktionen
försökte och försökte men fick inget kort på blommorna (aliens!?)
mitt barn snuddade vid dem med foten och jag var orolig att de skulle smitta
sedan försvann känseln i benen på bäraren och i trappen tog hen sig ner genom att hålla sig upp med armarna åt sidan på nåt konstigt onaturligt sätt
sjukhus skulle besökas och jag gjorde ordning smörgås för färden
men då typ vaknar jag

så konstigt!
aldrig varit med om nåt liknande
måste ta alla drömrekord för min del...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0