velandets dag

jag har velat fram och tillbaka hela dagen
ska jag göra så eller så eller så
ändrat mig precis efter att jag bestämt mig
skulle sluta fyra
jobbade ändå till fem
skulle promenera och sen skriva på barnens minnesböcker på jobbet
men åkte istället därifrån och till rusta (extra billiga speglar)
skulle handla i stan men åkte vidare
skulle köpa sallad men köpte kycklingfile och pommes
skulle promenera där men det slutade med att jag promenerade här
skulle åka hem ändå för att träffa barnen
men blev för sent så ändrade mig även där
(kommer därmed inte träffa de på hela dan - hugg i hjärtat)
och så nu sitter jag här...
i mörkret
och funderar på mitt nästa steg
skriva lite?
handla lite?
hämta paket...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0