fel uppfattning om hösten

jag har alltid tänkt att oktober är riktiga höstmånaden...
men nu i flera år har det slagit mig att det egentligen är i andra halvan av september som det är som vackrast...
redan nu - en vecka in i oktober
så är det riktigt fina redan lite över...
blad har redan hunnit ramla ner på vissa träd
det gula orangea röda har redan börjat förtvina och blivit brunt...
det vackraste är liksom redan förbi...
och flyttfåglarna
de har flygit för länge sen
jag vet inte varför jag har den känslan i mig
minnet
verklighetsuppfattning
men det slår mig nu varje år...
och i år är verkligen inget undantag
men jag älskar! att det är varmt igen...
tio femton grader
helt underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0