historien om traktorhalsbandet

kom först på tanken...
att jag skulle ge tvååringen ett traktorhalsband i julklapp
men efter lite googling kunde jag konstatera att det inte var det lättaste...
utbudet va inte stort
så kollade med andra lantisföräldrar i en fb-grupp
och fick lite tips men inte mycket
en lokal smyckesbutik i örkelljunga t ex...
hur skulle jag kunna få till det...!?
men så hittade jag på en hobby pysselkonstnär... som gjort lite andra traktorer...
så kollade med henne
och efter lite konverserande
och skapade å hennes sida
så kom idag på posten
ett litet litet brev
som innehöll en fin MINItraktor...!
så nu ska jag bara köpa kedja... och så är julklappen klar sen
och vad kostade kalaset...?
58 kronor!
30 för traktorn och 28 för frakten...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0