lampångest

jag har beslutsångest...
igen
för vilken ytterbelysning
vilka lampor
jag vet vilka!
men vilken storlek och vart...?
så svårt att veta när huset ser ut på ett sätt nu
och kommer se ut på ett annat sätt sen
långt längre fram...
med liten veranda med tak utanför groventren
stor veranda mot sjön
och farstukvist framifrån...
hur ska jag då veta hur ytterbelysningen ska va... då
eller ska jag bara tänka på hur det ska va nu...?
åh... jag vet inte!
och det är så mycket pengar också
åtta tusen
sex tusen?
fyra tusen...
vad välja?
vad besluta...?
och så är det tjugo procents rabatt nu...
och det är ändå tjugo procent!
ganska mycket...
och hur länge är det det...?
till ikväll?
usch å fy va svårt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0