vilken vilken dag

det känns jättemycket som söndag...
men jag ska ju inte jobba imorgon - ledig en dag till!
beror väl på den hektiska dagen...
där bara förmiddagen kändes som en heldag
med
i kyrkan...
först erbjöd jag mig hjälpa till med fikat
men sen när den ansvarige blev sjuk... blev det lite mer än så
och imorrn ska vi dit igen
och då skulle jag vara bildansvarig
men nu har projektorn gått sönder...
så nu blev det inget av med det istället
lilltjejen ska iaf få åka dit å leka
och jag få vara med om en fullmatad gudstjänst
och kyrkfika!
första på... jag vet inte hur!? länge...
och sen blir det kvalitetstid innan bandyn
som jag hoppas blir av...
och på eftermiddagen idag har vi ÄNTLIGEN ställt in röda volvon och skotern
bara x antal månader för sent. . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0