ta tillvara

jag har så svårt att tänka mig att det kommer börja regna snart...
och regna massor i ett dygn
när det är 27 grader varmt och sol

grillade vid bryggan för (skämskudde på) andra gången ikväll
så! mysigt...
fattar inte varför vi inte gör det oftare...
så omständigt är det ju inte
kändes skönt att ta tillvara på värmen och sommaren
även om det var mindre varmt i vattnet än tidigare...

snart är sommaren slut och det bävar jag för
vill inte!
inte igen
inte redan!
jag hänger aldrig med...
förstår inte hur det kan gå så fort
ångesten griper tag men jag måste hålla den "stången"(?)

nu är det i alla fall helg
och oavsett vad - ska jag njuta! av att återigen
få vara ledig
om än för en liten liten stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0