julkort

i år körde jag på en ny strategi...
den tråkiga
men bittra uppgivna
istället för att höra av mig till allt och alla med en god julhälsning
har jag enbart besvarat dem jag fått...
tre julkort - från en äldre släkting, från gamla vänner som bor långt bort och från några andra vänner som också bor långt bort och som vi tyvärr inte har träffat på flera år
(och två julkort som kom i efterhand, från kära vänner ggr två)
sen två sms - från en kär kollega och från en vän som jag heller inte träffat på länge men egentligen bor närmast
och så två messengerhälsningar - från en ny kollega och en annan från en av mina äldsta vänner
that's it
besviken - ja
förvånad - nej...
men ledsen
eller iallafall nedstämd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0