semester: stugan


äntligen här!: bästa platsen o min viloplats

redan mkt blåbär

våga prova: blåbär i tacos!

nattningspromenad å spegelblankt

vilket rusk!

grekiska templet (i engelska parken?)


brokonst

världens finaste

skidbacken

cykel o lekpark var o varannan dag


äntligen kanot!

bäverjakt (fick följa den i tio minuter!)

rätt prioriterat!

hade bestämt mig (och har lyckats!) - i sommar ska jag äta mkt jordgubbar

köksleverans! o montering...

provar bröd i "murikan"

ny fjäril

solnedgångsmoln

sov i båten!

ngr fler som älskar vatten

nattningspromenader med hund

nya molnformationer

största lövet ever

genom kikarhålet

häger! (årets bild - om jag haft storkameran)

vattenskidåkning

gomat i dgr tre

blåbärspaj på bryggan

balansgång

och så Ä.N.T.L.I.G.E.N. flotte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0