varför måste jag alltid...?

ibland får jag känslan av att sommaren är slut
fast den knappt har börjat
och trots fem veckors semester
kan jag bli stressad över att jag inte kommer hinna med
att det kommer gå för snabbt
fast det liksom är fem lediga veckor
jag blir så knäpp på mig själv
för att jag känner så här
för att jag tänker så
men det går inte att stoppa
jag hoppas verkligen den här långa ledigheten kommer få mig att komma ner i varv
lugna ner den inre stressen
men jag vet inte
kanske skulle det behövas det dubbla
eller ännu mer...
nu åker vi iaf snart till platsen - platsen där jag kan andas
extra bra
hoppas och tror det blir en lyckad start på semestern...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0