splittran mellan behov

fast klockan var efter sex
eller hon var ju iofs lite före...
så var jag så trött
"leka mamma" säger tvååringen uppfodrande
så jag pallrar mig upp
men bara för att sedan sluta ögonen igen
bredvid honom
på lekbädden
"vakna mamma!"
ja jag är vaken, jag vilar lite bara...
det smärtar mig
att jag inte kan vara närvarande
inte passa på
att vara fokuserad på honom
den lilla morgonstunden vi har
innan förskolan
men jag är så trött
sex timmars sömn är för lite
kollade på serie för länge...
fel prioritering
igen
men jag är beroende...
och har sånt stort behov av den lilla egentiden
serien och jag
men jag borde inte
för då missar jag honom
som är det viktigaste jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0