kaoset bara fortsätter och fortsätter...

jag svarade ärligt
hur mår du?
eller "hur är läget?"
eller hur nu frågan var ställd...
och det bara bubblar ur mig
hur det egentligen är
kaos
överallt...
kanske skulle behöva prata mer om det
verkligen få berätta
terapi
det är det jag egentligen skulle vilja ha
men aldrig skulle ägna varken pengar eller tid åt
eller en sån där vän som jag hade under studietiden (det var ett bra tag sen nu)
som ställde tusen och åter tusen frågor
så att jag verkligen kände mig sedd
och efterfrågad
intressant
hon var helt fantastisk
undrar vad hon gör idag...?
jag försökte hålla liv i kontakten (som jag alltid gör)
t o m varit hemma hos henne (vilket jag brukar lyckas få till)
men sen... fortsätt vänskap kräver två sidor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0