loppis och adventsfika


var på loppis
premiärbesök på lokala bygdegården...
förstärka banden till grannskapet
mest krimskrams
men... hittade en gammal bibel
nya testamentet och psaltaren
som Anna någonting fått den 30 maj 1898
är inte det för coolt!?
så den köpte jag...


Ty jag har inte kommit ner från himlen för att göra vad jag själv vill utan för att göra hans vilja som har sänt mig. Och detta är hans vilja som har sänt mig: att jag inte skall låta någon gå förlorad av dem som han har gett mig utan låta dem uppstå på den sista dagen. Ty detta är min faders vilja: att alla som ser Sonen och tror på honom skall ha evigt liv. Och jag skall låta dem uppstå på den sista dagen.«\r

Johannesevangeliet 6:38‭-‬40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0