hjälp på riktigt

när min feel good inte längre är feel good...
kände det på mig
när dramatisk musik sattes igång och texten "sex månader senare" kom upp
stängde av
jag orkar inte, hinner inte med det där nu
men nu har jag sett det
åh, shit
hela ladugården brann ner
alla bilder, dagböcker, gamla skolarbetet
sommarkläder, arvegods
jag blir typ rädd
jag vågar inte leva
brand är det absolut värsta jag kan tänka mig
de väcktes av hundarnas skall
jag vill också ha hund! bästa brandvakten ju
men fy vad hemskt
fy fy fy
stackars familjen
och alla minnen...
och att få bo med ett nerbrunnet sorgligt skelett så länge...
usch!
jag blir rädd - och tänker - tänk om det händer oss...
vi har också en ladugård
och massa gammal el
usch, jag vågar inte ens tänka på det...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0