kosskaos

såg en fin kossa
som min nya favoritkonstnär målat...
Katarina Thomassen
så skrev det till henne
då skrev hon att orginialet fortfarande fanns till salu
jag fattade beslutet - julklapp till mig själv! och köpte den...
eftersom hon bor i Värmland kom tavlan med posten
men... så var det fel kossa...!
antiklimax
vad gör jag nu...!?
men jag meddelade ändå misstaget och den bistra sanningen att även om denna kossa såklart också var fin... så var det inte den jag ville ha...
men så klart fanns inte den andra kossan kvar
allt var bara ett missförstånd och en feltagning mitt i julstressen
MEN - så säger den fantastiska konstnären
att hon kan måla en ny...!
wow wow wow
och igår kom den... och var så fantastiskt fin som jag tänkt och sett fram emot...!
tack tack tack

min kossa:


vad som får bli någon annans kossa...:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0