nuuu - kör vi...!

så var det dags
att äntligen ta mig an examinationsuppgiften
som jag skulle påbörjat vid kursens start i september...
och arbetat med efter varje månatligt moment...
vilket inte alls blivit av som planerat
pga tidsbrist och för hög arbetsbelastning och på tok för lång att göra lista med andra viktigare grejer
eller åtminstone arbetat med dessa fyra första arbetsdagar på nya året
då jag istället varit magsjuk
summan av kardemumman
har jag en, typ, två dagar på mig att slutföra hela uppgiften som ska ge mig 7.5 nya högskolepoäng
jag visste att det skulle bli svårt
jag visste att jag inte skulle tycka om det
men det blev än värre än jag tänkt trott och hoppats...
(och... jag har inte läst en rad kurslitteratur...! de dagar jag avbokat för det - har jag vabbat...!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0